7 praktických tipů pro imunitní systém

7 praktických tipů, jak za každého počasí posilovat svůj imunitní systém:

1. Dostatek spánku - když spíme, naše tělo regeneruje a posiluje imunitní systém. Je to právě imunita, která pak bojuje s viry. Obecně se doporučuje přibližně 8 hodin spánku denně.

2. Správná hygiena - ačkoliv je to základ, v dnešních dnech by měla být připomínána víc, než kdy jindy. Mýt si ruce, sprchovat se, nekašlat a nekýchat bez zakrytí úst.

3. Vitamin D - vitamin, který má velký vliv na náš imunitní systém. Jelikož lze získat přirozeně ze slunce, v zimě ho bohužel často máme nedostatek. Ideální je ho v tomto období suplementovat.

4. Méně stresu - lehko na cvičišti, těžko na bojišti. Pokud se konstantě stresujeme, naše tělo má dlouhodobě zvýšenou hladinu kortisolu (stresový hormon) a má to vliv jak na naše fyzické, tak psychické zdraví.

5. Listová zelenina - bylo prokázáno, že její konzumace pomáhá navyšovat tvorbu bílkovin v buňkách a tím podporuje imunitní systém.

6. Pravidelný pohyb - slýcháme to ze všech stran, přesto tento fakt často opomíjíme. Pohyb jako takový má pozitivní vliv jak na fyzickou stránku našeho těla, tak tu psychickou.

7. Nesahejte si na obličej - schválně, zkusili jste si někdy spočítat, kolikrát se za den dotknete svého obličeje? Zkuste toto číslo eliminovat. I přes to, že si umyjete ruce, saháte následně na spoustu povrchů, kde se bakterie nachází. Zkuste se na to zaměřit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení